Ons retour en terugbetalingsbeleid is 30 dagen geldig
Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het ontvangen hebt. Het moet ook in de originele verpakking teruggezonden worden.
Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retour. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. Wij accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.
Om je retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boek met duidelijke gebruikssporen
- Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
- Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggestuurd Terugbetalingen
Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als je goedkeuring krijgt, dan wordt je terugbetaling verwerkt, en zal automatisch een krediet worden toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Laat of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.
Artikelen in de uitverkoop
Alleen artikelen met de reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
Wij vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur je artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou werd verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van je retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je toegestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, zullen wij een terugbetaling sturen naar de gever en zij zullen over je retour worden geïnformeerd.
Verzending van retourzendingen
Om je product te retourneren, moet je je product naar een fysiek adres terugsturen.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je terugbetaling afgetrokken. Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is om je omgeruilde product te ontvangen variëren. Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzekeringsdekking te kopen. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via de contactpagina voor vragen gerelateerd aan terugbetalingen en retourzendingen. Volg ons op facebook voor al ons laatste nieuws.